Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
I. Základní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Inspirace učitelům, z.s. se sídlem Sedláčkova 209/16, Plzeň 30100, IČO: 19623836 zapsaném ve spolkovém rejstříku L 10467 vedeném u Krajského soudu v Plzni od 13. 9. 2023 (dále jen "prodávajícího") a fyzické či právnické osoby, včetně příspěvkových organizací, na straně druhé (dále jen „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www. inspiraceuictelum.cz (dále jen "internetový obchod").
2. Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím výslovně neupravené těmito podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
II. Webinář
Zbožím, které kupující prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www. inspiraceuictelum.cz kupuje, je účast jedné osoby na webináři (tj. seminář, kterého se mohou zájemci účastnit prostřednictvím internetu odkudkoliv), jehož popis a termín jsou uvedeny v internetovém obchodě a kupující je zná už před vyplněním objednávky nebo 3denní přístup pouze pro jednu osobu k offline záznamu webináře umístěného na YouTube kanále Inspirace učitelům.
Webináře, pokud není uvedeno na webových stránkách www.inspiraceucitelum.cz či v propagačních materiálech prodávajícího jinak, nejsou akreditované MŠMT ČR. Informace o akreditovaném, resp. neakreditovaném webináři je pak uvedena i v účetním dokladu.
Na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce je zaslána informace o přístupu na webinář nebo informace o přístupu k offline záznamu webináře.
Po absolvování online webináře je na e-mailovou adresu zadanou v objednávce zasláno osvědčení o účasti s digitálním podpisem. Pokud kupující vyžaduje originál osvědčení zaslaný poštou, musí o tom informovat prodávajícího před vystavením faktury. Bude mu k ceně zboží připočteno poštovné. Pro zhlédnutí offline záznamu webináře osvědčení neposkytujeme.
Po absolvování webináře nebo zhlédnutí offline záznamu webináře je na e-mailovou adresu zadanou v objednávce zaslána prezentace ve formátu pdf., která je nedílnou součástí zboží.
III. Objednávka
Kupující provádí objednávku účasti na webináři prostřednictvím přihlašovacího formuláře na webové stránce dostupné v nabídce webinářů na internetové adrese www.inspiraceucitelum.cz (dále jen „objednávka“). V případě, že přihlašovací formulář vyplňuje osoba odlišná od kupujícího, pak tato osoba prohlašuje, že je oprávněna za kupujícího jednat v potřebném rozsahu. Ukáže-li se, že tato vyplňující osoba nebyla oprávněna objednávku s prodávajícím za kupujícího uzavřít, přecházejí veškeré povinnosti z těchto obchodních podmínek na osobu vyplňující.
Před odesláním objednávky je umožněno kontrolovat a měnit údaje. Údaje uvedené v odeslané objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v přihlašovacím formuláři. Odesláním přihlašovacího formuláře potvrzuje kupující, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
Pro zakoupení účasti více osob je nutné vyplnit přihlašovací formulář v počtu odpovídajícím počtu účastníků.
Po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal.
Všechny objednávky jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku maximálně dva dny před konáním příslušného webináře. Kupující může zrušit objednávku pouze písemně na e-mailovou adresu prodávajícího info@inspiraceucitelum.cz. Při zrušení objednávky jsou přijaté peníze vráceny na účet kupujícího v plné výši.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy i samotné účasti na webináři (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) hradí kupující sám.
IV. Platební podmínky
Cenu objednávky musí kupující uhradit na základě prodávajícím vystavené faktury zaslané na e-mailovou adresu uvedené kupujícím pouze bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 300169131/0300 vedený u Československé obchodní banky.
Závazek kupujícího uhradit kupní je cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího. Tento závazek musí být splněn ke dni splatnosti vystavené faktury.
V. Audiovizuální záznamy webinářů
Účastník webináře přístupem na webinář souhlasí s případným pořízením audiovizuálního záznamu webináře, který může být následně poskytnut pouze účastníkům téhož webináře. Účastník je na pořizování záznamu webináře upozorněn ve zvacím e-mailu, podruhé při vstupu do webinářové místnosti a má právo mít během webináře vypnutou kameru i mikrofon.
VI. Závěrečná ustanovení
Všechna práva prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu webinářů a poskytnutých materiálů náleží prodávajícímu a bez jeho souhlasu nelze materiály, včetně záznamů z webinářů, poskytovat dalším osobám.
Prodávajícímu nevzniká objednávkou povinnost účastnit se s kupujícím řízení v rámci výzev operačních programů či jiných dotačních řízení. Za bezproblémové čerpání finančních prostředků z operačních programů či dotačních titulů nenese prodávající odpovědnost.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 16. 8. 2024.
V Plzni dne 16. 8. 2024.