Tento webinář je ideální pro ty, kteří již s AI alespoň trochu pracují, tedy mírně pokročilé.
pro pedagogy všech předmětů 2. st. ZŠ a SŠ
Tento webinář je vytvořen pro učitele, kteří již mají základní zkušenosti s AI a chtějí své dovednosti posunout dál. Nechcete se zdržovat základními prompty? Jste připraveni zjistit, jak umělá inteligence může opravdu zefektivnit vaše pracovní procesy? Pak je tento webinář právě pro vás! Naučíte se praktické způsoby, jak AI využít nejen k tvorbě učebních materiálů a hodnocení, ale také jak personalizovat výuku a automatizovat repetitivní úkoly. Získáte přehled o pokročilých nástrojích a osvědčených postupech, které vám umožní pracovat rychleji a efektivněji. A zároveň probereme, jak se vyhnout úskalím spojeným s nadměrným využíváním technologií ve výuce.
pro pedagogy ZŠ a SŠ
pro pedagogy ZŠ a SŠ
součástí webináře Čtenářské dílny krok za krokem
pro pedagogy ZŠ a SŠ
součástí webináře Čtenářské dílny krok za krokem
pro pedagogy ZŠ a SŠ
součástí webináře Čtenářské dílny krok za krokem
pro pedagogy ZŠ a SŠ
pro češtináře na 2. stupni ZŠ a na SŠ
pro pedagogy ZŠ a SŠ
"Ve třídě 29 dětí se mi sejdou dva žáci A1, pět A2, sedmnáct B1, zbytek něco mezi a výjimečný žák C2 z bilingvní rodiny. Opravdu pro všechny mám používat stejnou učebnici? To někdo nebude vědět, která bije, a jiní se budou nudit, takže logicky budou zlobit. V ideálním světě by se udělal každému jiný pracovní list, jiný poslech. Ale kdy to mám jako dělat?"
pro pedagogy SŠ
Z porady: "Od září 2025 musíme být všichni digi! Jste digi? Ne? Tak budete! Začne povinně platit revize RVP s digitálními kompetencemi."
pro pedagogy ZŠ a SŠ
pro pedagogy ZŠ a SŠ
pro učitele ČJ na 2. stupni ZŠ
pro pedagogy humanit. předmětů 2. stupně ZŠ a SŠ
pro pedagogy humanit. předmětů 2. stupně ZŠ a SŠ
pro pedagogy ZŠ a SŠ, pro vychovatele, pro nepedagogické pracovníky
Školní knihovny už dávno nejsou nudné místnosti se zaprášenými regály. Ve školních knihovnách to musí žít. Webinář poskytne konkrétní rady pro vybudování či „upgrade“ školní knihovny, včetně námětů, jak zapojit knihovnu do výuky a vytvořit z knihovny atraktivní prostředí snadno a rychle.
„Moje kolegyně z družiny mají v pondělí, ve středu a v pátek méně práce, protože všechny děti jsou v knihovně. A to je myslím nejlepší důkaz toho, že se dávný sen našeho pana ředitele o fungující školní knihovně plné dětí naplnil.“
pro pedagogy ZŠ a SŠ
pro pedagogy 2. stupně ZŠ a SŠ
pro pedagogy 2. stupně ZŠ a SŠ
pro pedagogy ZŠ a SŠ
pro pedagogy ZŠ a SŠ
pro pedagogy 1. i 2. stupně ZŠ, pro asistenty pedagoga, pedagogy SŠ
pro pedagogy 1. i 2. stupně ZŠ