naše WEBINÁŘe
AI jako asistent učitele
Tento webinář je ideální pro ty, kteří již s AI alespoň trochu pracují, tedy mírně pokročilé.
pro pedagogy všech předmětů 2. st. ZŠ a SŠ
Tento webinář je vytvořen pro učitele, kteří již mají základní zkušenosti s AI a chtějí své dovednosti posunout dál. Nechcete se zdržovat základními prompty? Jste připraveni zjistit, jak umělá inteligence může opravdu zefektivnit vaše pracovní procesy? Pak je tento webinář právě pro vás! Naučíte se praktické způsoby, jak AI využít nejen k tvorbě učebních materiálů a hodnocení, ale také jak personalizovat výuku a automatizovat repetitivní úkoly. Získáte přehled o pokročilých nástrojích a osvědčených postupech, které vám umožní pracovat rychleji a efektivněji. A zároveň probereme, jak se vyhnout úskalím spojeným s nadměrným využíváním technologií ve výuce.
čtenářské dílny krok za krokem – akreditovaný webinář
pro pedagogy ZŠ a SŠ
čtenářské dílny i – zavedení a tipy do výuky
pro pedagogy ZŠ a SŠ
součástí webináře Čtenářské dílny krok za krokem
čtenářské dílny ii – další tipy do výuky
pro pedagogy ZŠ a SŠ
součástí webináře Čtenářské dílny krok za krokem
Čtenářské dílny III – hlavně poezie
pro pedagogy ZŠ a SŠ
součástí webináře Čtenářské dílny krok za krokem
DIFERENCIACE výuky obecně
pro pedagogy ZŠ a na SŠ
Diferenciace ve výuce českého jazyka
pro češtináře na 2. stupni ZŠ a na SŠ
Diferenciace ve výuce cizích Jazyků
pro pedagogy ZŠ a na SŠ
"Ve třídě 29 dětí se mi sejdou dva žáci A1, pět A2, sedmnáct B1, zbytek něco mezi a výjimečný žák C2 z bilingvní rodiny. Opravdu pro všechny mám používat stejnou učebnici? To někdo nebude vědět, která bije, a jiní se budou nudit, takže logicky budou zlobit. V ideálním světě by se udělal každému jiný pracovní list, jiný poslech. Ale kdy to mám jako dělat?"
Webinář Diferenciace ve výuce cizích jazyků se zaměřuje na konkrétní příklady a postupy pro efektivní diferenciaci. Během 60 minut budou účastníci seznámeni s praktickými strategiemi diferencovaného přístupu k výuce jazyků. Obsah webináře bude zahrnovat konkrétní metody diferenciace pro různé úrovně jazykového dovedností, individuální potřeby studentů a různé učební styly. Účastníci získají inspiraci a konkrétní nástroje, které jim pomohou lépe přizpůsobit výuku cizích jazyků potřebám svých studentů.
formativní hodnocení – první kroky
pro pedagogy ZŠ a SŠ
formativní hodnocení pomocí online nástrojů
pro pedagogy ZŠ a SŠ
jak vytěžit čítanku až do dna
pro učitele ČJ na 2. stupni ZŠ
Mediální výchova – konkrétní lekce
pro pedagogy humanit. předmětů 2. stupně ZŠ a SŠ
naučme žáky přemýšlet
pro pedagogy humanit. předmětů 2. stupně ZŠ a SŠ
přínos školní knihovny je obrovský pro všechny
pro pedagogy ZŠ a SŠ, pro vychovatele, pro nepedagogické pracovníky
Školní knihovny už dávno nejsou nudné místnosti se zaprášenými regály. Ve školních knihovnách to musí žít. Webinář poskytne konkrétní rady pro vybudování či „upgrade“ školní knihovny, včetně námětů, jak zapojit knihovnu do výuky a vytvořit z knihovny atraktivní prostředí snadno a rychle.
„Moje kolegyně z družiny mají v pondělí, ve středu a v pátek méně práce, protože všechny děti jsou v knihovně. A to je myslím nejlepší důkaz toho, že se dávný sen našeho pana ředitele o fungující školní knihovně plné dětí naplnil.“
slovní hodnocení – podstata, zavedení, náležitosti
pro pedagogy ZŠ a SŠ
tipy do výuky dějin dvacátého století
pro pedagogy 2. stupně ZŠ a SŠ
využití umělé inteligence v hodinách českého/ cizího jazyka
pro pedagogy 2. stupně ZŠ a SŠ
záznamy z četby aneb smysluplný čtenářský deník
pro pedagogy ZŠ a SŠ
Zvládání problémového chování žáků efektivní komunikací
pro pedagogy ZŠ a SŠ
Žák s ASPERGEROVÝM SYNDROMEM NA ZŠ
pro pedagogy 1. i 2. stupně ZŠ, pro asistenty pedagoga
Žák s odlišným mateřským jazykem na ZŠ
pro pedagogy 1. i 2. stupně ZŠ